2009. március 2., hétfő

Elkészült htphoto.hu 2.0 final edition


Elkészült, el sem hiszem, ma egész nap ezzel dolgoztunk főleg Ayo, én csak próbáltam ellenőrizni a dolgokat, meg egy két ötletet adtam, hogy mit hová tegyen, Ayo nagy örömére. De összeállt, a végén egy elég apró hibával de egy órát biztosan eltöltöttünk azzal amíg sikerült megtalálni a hiba forrását ami az volt, hogy nem akart szólni a zene, de most már szól. És minden működik rendben, még egy két nagyon minimális alig észrevehető változás lesz rajta amit már nem volt erőnk befejezni. De szerintem megérte a fáradtságot. A régi oldalam továbbra is elérhető lesz a www.old.htphoto.hu címen, ahol majd a friss galériák is lathatóak lesznek ugyanúgy mint eddig. Remélem tetszeni fog az új külső mindenkinek, mindenesetre benne van szívem lekem ebben az oldalban. És köszönöm akik segítettek benne, mert van egy két kép ami nem jöhetett volna létre ha nincsen Edit, Tigger, Zsuzska, és MGR (Geri), ja és Sándor Andris barátomat majdnem kihagytam, és legfőképpen Gyuszinak (Ayo) köszönöm, mert magvalósíttotta és létrehozta az egész oldalt és felépítését. Köszönöm.

Az új külső itt érhető el: www.htphoto.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése