2009. december 17., csütörtök

Egy szenvedélyes cipő(BRAND JORDAN)mánia. Part1

Már nagyon régóta tervezgettem ezt a bejegyzést, amióta elkezdtem fényképezni azóta szeretném a másik beteges hobbimat is megörökíteni ami a hosszú évek során alakult ki.Ez a szenvedély a kosárlabdából, és ezen belül pedig egy legendás ember miatt alakult ki. Ez a személy nem más mint Michael Jordan az egykori Chicago Bulls hatszoros aranygyűrűs NBA bajnoka. Akit a 1984-es draftolása után azonnal szerződtetett a NIKE cég, és ennyi idő után azt hiszem ezt nem is bánta meg a sportszergyártó cég vezetése. Az eltelt idők alatt a JORDAN BRAND saját termékké alakult, és több területről is maga köré gyűjtötte a legjobb sportolókat akik ezt a márkát képviselik pl: Baseball, Atlétika, Box, Football, és természetesen a Kosárlabda. Egyébként ha jól tudom akkor jelenleg ennek a márkának hivatalosan is 23 képviselője van eddig Jordannal együtt. Én is ennek a márkának lettem a szenvedélyes (beteges)gyűjtője, persze az első cipőnél még ezt nem tudtam, amit hetedikes vagy nyolcadikos (az sem ma volt 1993) koromban kaptam, de valamiért biztosan ezt választottam az üzletben, és nagy hiszti után elértem a szülőknél a célom, és haza vihettem ezt a cipőm, abban az időben kezdtem el nézni az NBA közvetítéseket a tvben és lett a példaképem Jordan, nem csak a kosárlabda tudása miatt hanem az emberi oldala miatt is.
Na és a lényeg a cipőkről készült képeket szeretném megosztani, ezek között van elég sok leharcolt darab is de számomra azok is nagyon értékesek.
Gondolkodtam rajta, hogy milyen sorrendbe haladjak, mert ugye ezek számozott cipők, de arra jutottam, hogy úgy rakom fel ahogy hozzám megérkeztek, már amennyire emlékszem a helyes sorrendre.

Íme az első példány ami szerintem az egyik legjobban sikerült cipője.

2 megjegyzés:

  1. Valoban jol sikerult de a VII a kiraly
    De hala meg ez is elerheto

    VálaszTörlés
  2. Valóban az sem rossz, de nekem ez meg a 13-as a minden. Meg van egy pár ami a kedvenc.
    Te a videó óriási csak én rontom el a színvonalat h rajta vagyok.

    VálaszTörlés